Sommerhilsen fra Ruseløkka skole!

Collage av elever på skolen

Vi takker elever, foresatte og samarbeidspartnere for nok et flott, men atter en gang så spesielt skoleår. Nå er vi på flyttefot fra Vollebekk og Cort Adelersgte til nye Ruseløkka skole og gleder oss til å innvie den nye skolen i august og feire skolens 150 - års jubileum.

Aktivitetsskolen avslutter skoleåret på Vollebekk og åpner igjen 2. august i de nye lokalene i Løkkeveien. I uke 25 og 26 åpner AKS kl. 08.00 ved busstopp på Ruseløkka og stenger kl. 16.00 hver dag ved busstopp på Ruseløkka. Bussene går fra Ruseløkka kl. 8.30 med retur kl. 15.30. På programmet disse dagene er det spennende turer i nærmiljøet til Vollebekk skole, aktiviteter i skolegården og forestilling. Progammet finner du her!

Vi ønsker alle elever velkommen tilbake til skolestart mandag 16. august på nye Ruseløkka skole for 1. – 10. trinn. Mer info om oppstart kommer i begynnelsen av august.

Riktig god, lang og velfortjent ferie!

Rektors sommerhilsen!

Her finner dere info om skolestart 1. trinn.

Her er en liten film med info om oppstart på 8. trinn

Sommerhilsen fra  alle oss på Ruseløkka skole