Besøksdag neste års 8. trinn

Elever i klasserom

Til nye elever på 8. trinn ved Ruseløkka skole og deres foresatte
For å få en god start på ungdomsskolen, ønsker vi at våre nye 8. klassinger skal treffes og bli bedre kjent med skolen og hverandre før sommerferien, og at foresatte skal få god informasjon om elevenes overgang til ungdomsskolen. Vi ønsker derfor nye 8. klassinger velkommen til bli-kjent-dag på Ruseløkka skole onsdag 5. juni fra kl. 9.30-12.00. Elever fra Bygdøy skole kommer i følge med sine lærere.
Foresatte inviteres til foreldremøte samme ettermiddag kl. 17.30-18.30 i auditoriet, 6. et. (inngang A fra skolegården). Det blir en kort informasjons-økt med mulighet for å stille spørsmål, samt en omvisning i ungdomstrinnets lokaler.
Dersom du har behov for tolk, er det fint om dette meldes til nina.sandberg@osloskolen.no

9.30 Velkommen til ungdomstrinnet v/assisterende rektor
9.45 Omvisning i skolebygget av elever på 9. trinn
10.15 Introduksjons-økt og møte med lærere i klasserommene
10.45 Mot-økt ved elevmotivatorer 9.trinn
11.30 Felles lunsj (matpakke) og is på taket
12.00 På gjensyn i august 😊

17.00 Vi ønsker foresatte til nye ballettelever velkommen til et formøte
17.30 Informasjonsmøte m/omvisning for foresatte i auditoriet, 6. et.

Vi gleder oss til å se dere onsdag 5. juni!