Velkommen til skolestart i august!

Ruseløkka skole

Aktivtetsskolen er åpen fra og med 1. august for de som har avtalt plass. Program for ukene fram til skolestart finner dere her.
1. trinn
2. - 4. trinn
Det holdes oppstartsmøte på AKS for foresatte på 1. trinn mandag 5. og 12. august kl. 1000 i Auditoriet i 6. etasje.

Første skoledag etter ferien er mandag 19. august. Elevene på 2.- 7. trinn starter kl. 0830 og har skoledag fram til kl. 1330. Oppmøte i skolegården.
8. - 10. trinn møter i skolegården klokka 0900 og er ferdig kl. 1315.

Informasjon kun til 1. klasse
10.00: Velkommen ved rektor og opprop. Elevene blir ropt opp én og én, før de gruppevis går til klasserommene sammen med lærer. Elevene blir i klasserommene fram til skoledagen slutter, klokka 12.30. Da følges 1. trinn ut i  skolegården og kan hentes av foresatte.Det er fint om elevene har med seg skolesekk med skrivesaker, matpakke og en flaske med drikke på første skoledag.

Ruseløkka skole holder foreldremøte for 1. trinn mandag 26.8 kl. 1700 på Allrommet.

Etter at skoledagen er slutt er Aktivitetsskolen åpen til 16.30. Mange velger å feire litt sammen, og har fri resten av dagen. Dette er selvfølgelig opp til hver enkelt familie.

Det er vanlig timeplan fra og med tirsdag 20. august.
Vel møtt til skolestart!