Ruseløkka skole ønsker riktig god juleferie!

Julemotiv

Et anderledes og helt spesielt år er snart slutt og elever og ansatte her på Ruseløkka er klare for en velfortjent juleferie. Vi her på Ruseløkka skole ønsker elever, foresatte, lærere og andre samarbeidspartnere riktig god jul og et riktig godt nyttår! Ta vare på dere selv og hverandre i jula. Vi ser frem til å fortsette det gode samarbeidet i 2021, et spennende år med innflytting på nye Ruseløkka skole til våren.
Siste skoledag før ferien er fredag 19. desember. Første skoledag etter ferien er mandag 4. januar. Elevene  på barnetrinnet følger vanlig timeplan denne dagen og elevene på ungdomstrinnet følge timeplan etter rødt smittenivå.
For de elevene som er påmeldt er AKS åpen mandag 21. til 23. desember fra kl. 07.30 til 16.45 og fra mandag 28. til onsdag 30. desember fra kl. 08.00 - 16.00. Bussene går fra Ruseløkka kl. 08.30 alle dagene med retur kl. 1530. Det skjer mye spennende på AKS i ferien, både teaterforestilling, juleverksted og fysisk aktivitet. Les mer:
Ukeplan uke 52

Ukeplan uke 53